piątek, 28 lutego 2014

Wiosenna rozdawajka

Dziś, z okazji ostatniego weekendu karnawału (którego nie zauważyłam ;) ) postanowiłam zrobić sobie prezent i zakupiłam... rowerek treningowy :) Plan na aktywność jest, oby się go tylko trzymać, bo wczasy nad morzem już zaplanowane i dobrze by było, gdybym mogła się w kostiumie na plaży pokazać ;) Także proszę mnie dopingować, dopytywać i ścigać do ćwiczeń, bo Mąż zagroził, że jak się rowerek zakurzy, to go sprzeda na allegro ;) Pierwsze 10 km mam za sobą, dostałam zadyszki, mroczków przed oczami i po 25 minutowej "przejażdżce" odpoczywałam pół godziny. Ale początki ponoć są najtrudniejsze ;)

Chociaż ostatnio zabiegana byłam okrutnie, znalazłam kilka chwil, żeby wyczarować nowe zestawy biżuterii. Dziś pokażę pierwszy z trzech zamówionych przez Dagmarę - mam nadzieję, że spodoba się nowej Właścicielce:




Na pierwszych zdjęciach kolory nieco przekłamane, ale brakło dziennego światła ;) Poniżej rzeczywiste barwy zestawu:

Wiosennie mi w duszy grało i przy okazji powstał jeszcze jeden kwiatowy zestaw. I tu niespodzianka - można go wygrać w minikonkursie, który organizuję na moim profilu na Facebooku. A oto "nagroda":





Zapraszam do zabawy!!

2 komentarze:

Dziękuję ogromnie za każdy pozostawiony komentarz. Cenię wszystkie wypowiedzi, zarówno pozytywne, jak i krytyczne :)