środa, 19 lutego 2014

"Gór mi mało i trzeba mi więcej" *

Tak mi w duszy grało i grało i wreszcie się udało!! Dzieci zdrowe, Mąż miał wolne i pogoda miała być piękna. Wszystkie pozytywne czynniki zebrane w jedną kupę, więc pojechaliśmy sobie w Tatry. I choć to "tylko" spacerek na Kalatówki, to i tak czuję w sobie Energię :) Zresztą, spacerek z dwójką maluchów to cała wyprawa ;) Plecak spakowany jak na trzy dni marszu od schroniska do schroniska, sanki, nosidełko...Ale maluchy świetnie zdały egzamin, zero marudzenia, a Starsza Córeńka większość trasy na własnych nóżkach (lub... pupie przy zejściu w dół). Test przeprowadzony z wynikiem pozytywnym i wiosną wracamy na Szlak, a wtedy już na pewno dłuższe wędrówki przed nami :) I już nie mogę się doczekać, bo.. "tak mnie ciągnie do Gór"!!!**

Ostatnio w ogóle dużo się u mnie dzieje pozytywnego. Młodsza Córcia coraz większa, więc Mama coraz częściej może wyrwać troszkę czasu tylko dla siebie. I na przykład poniedziałkowy wieczór spędziłam sobie bardzo kulturalnie, w Filharmonii, na niesamowitym koncercie jubileuszowym:


Oj, wspaniały to był wieczór...Stare przeboje, aktualne tak w momencie powstania, jak i dziś, nowe utwory, w ten sam ironiczny sposób obrazujące szarą rzeczywistość, mnóstwo wzruszeń. I wspaniałe rodzinne spotkanie, bo na koncert przyjechała Kuzynka moja, z którą niestety rzadko mamy szansę się widywać. A że akurat był to dzień Jej urodzin, przygotowałam małą niespodziankę - taką oto herbaciarkę, wykonaną w stylu pasującym do wystroju Jej domu:




Niedługo zaprezentuję Wam kolejną herbaciarkę, tym razem z motywem słonecznika, a tymczasem zmykam do ogarniania Chaosu ;)

* tytuł postu to fragment utworu Gór mi mało zespołu Dom o Zielonych Progach, sł. Tomasz Borkowski, muz. Wojtek Szymański
** tytuł utworu wykonywanego przez zespół U Hani na Bani

6 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło, uwielbiam tą serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie ona też się niesamowicie podoba i już kombinuje co by tu jeszcze z nią zrobić. Taca będzie na bank, bo w Twojej się zakochalam!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Cudna! Ciągle sobie obiecuję, ze też się nauczę :). Mamusia i żona wita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i dziękuję :) Polecam, to nie jest takie trudne, a daje mnóstwo radości i satysfakcji :)

      Usuń
  3. Pozdrawiamy i życzymy kolejnych udanych wycieczek w góry!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ogromnie za każdy pozostawiony komentarz. Cenię wszystkie wypowiedzi, zarówno pozytywne, jak i krytyczne :)