piątek, 18 kwietnia 2014

Czas przygotowań

Świąteczny nastrój zawsze zaczynam czuć, gdy moje okna są czyściutkie a firanki i zasłony pachną świeżością. Do tego zapach rzeżuchy. Okna mam czyste od tygodnia, rzeżuchę posadziłam wczoraj (wg złotej zasady lepiej późno niż wcale ;) ), pora więc zabierać się za dekoracje świąteczne. Choć planowałam własnoręcznie wykonane ozdoby, plany jak zwykle musiały ulec zmianie, bo co innego zajmowało mnie przez ostatnie dni. Wykonanie tego zamówienia było dość pracochłonne, ale, nieskromnie przyznam, że jestem bardzo zadowolona z efektu.

Zestaw składa się z tacy o wymiarach 20x35 cm, 12 podkładek w pudełeczku i herbaciarki:












I jak Wam się podoba?

Pora już odłożyć pędzel i papier ścierny, na kilka dni zamienić stół roboczy w świąteczny, a miejsce pracy i poplamiony dres na kuchnię i fartuszek. 

Miłych rodzinnych przygotowań do nadchodzących Świąt Wam życzę!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ogromnie za każdy pozostawiony komentarz. Cenię wszystkie wypowiedzi, zarówno pozytywne, jak i krytyczne :)