poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Bajkowa skrzynia na zabawki

Czy doba ostatnio się skurczyła? Po zmianie czasu np? Zaniedbałam Was okropnie, ale przedświąteczne porządki, moje dwa Szczęścia i dość pracochłonne zamówienie, nad którym pracuję pochłaniają mnie bez reszty. A do tego wszystkiego dopadła mnie Dentystka ;/ Dlatego dziś tylko w przelocie, podczas króciutkiej przerwy na kawę, pochwalę się Wam szybciutko skrzyneczką, która powstała..no właśnie..w międzyczasie ;) Zostałam poproszona o zrobienie jej w przysłowiowej "ostatniej chwili", więc miałam niewiele czasu na wykończenie jej, ale sami oceńcie efekt.

Skrzynka o wymiarach 30x20 cm, wysokość 13.5 cm. Świetna do przechowywania autek, klocków, kinder-niespodzianek i innych dziecięcych skarbów:









No, to kawa wypita, czas wracać do pracy, póki Dziecię śpi..

Miłego poniedziałku!!!

1 komentarz:

Dziękuję ogromnie za każdy pozostawiony komentarz. Cenię wszystkie wypowiedzi, zarówno pozytywne, jak i krytyczne :)